شرکت ماهان مهر داریس
خانه / پسته فندقی کرمان / خرید پسته فله فندقی کرمان

خرید پسته فله فندقی کرمان

خرید پسته فله فندقی از شهر کرمان از نظر نرخ پایین تر از نوع بسته بندی است، اما نکته اینجاست که خود پسته فله را نیز با بسته بندی حمل می کنند که به آن بسته بندی فله می گرند.

بسته بندی پسته فندقی به صورت فله در حالت کلی دو نوع است، که عبارتند از:

  • کیسه گونی
  • کارتن

که هر مورد را می توان با انواع وزن ها به مشتریان عرضه نمود، ولی معمول آنها این است که بسته بندی قله کیسه گونی 50 کیلو تا 70 کیلو و در بعضی از موارد 1 تن و در مورد کارتن هم معمول آن 10 کیلویی می باشد.

در نتیجه خرید پسته فله با بسته بندی است، اما در زبان عامیانه به آن فله گفته می شود، که معنای برداشتی آن یعنی بسته بندی گرماژ و کوچک نیست.

پسته فندقی از جمله پسته های است که عمده آن برای صادرات از آن بهره می برد و همچینن این نوع پسته را هم به صورت فله مشتریان خرید می نمایند و کشور های مانند چین محصول پسته فندقی را با بسته بندی 50 کیلویی کیسه گونی سفارش می دهند و به کشور های اروپایی فروش پسته فندقی عمده یا با کارتن و یا با جامبوبگ های 1 تنی انجام می گردد.

خرید پسته فله کرمان

 

خرید پسته فله کرمان

خرید پسته فله در استان کرمان به عنوان مهد تولید پسته ایران سبب می شود، که مشتریان خارجی با کمترین نرخ موجود آن را تهیه نمایند و این سبب می شود که یک تجارت پایدار بین تجار خارجی و صنعت پسته ایران بوجود آید.

تمامی انواع پسته یا فله به فروش می رسند و یا در بسته بندی های کوچک و گرماژ که البته 80 درصد خرید پسته فله است، اما باید صنعت پسته و خشکبار ایران به نقطه برسد که تمامی آن با برند ایرانی و با بسته بندی های کوچک به تمامی مناطق دنیا صادر گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryspistachio@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پسته فندقی صادراتی

گزارش فروش عمده پسته فندقی صادراتی کرمان

فروش عمده پسته فندقی صادراتی کرمان با بسته بندی فله و ارسال آن به سراسر …