شرکت ماهان مهر داریس
خانه / مغز پسته فندقی / مغز پسته فندقی درجه یک قیمت روز

مغز پسته فندقی درجه یک قیمت روز

مغز پسته فندقی یکی از محصولات کشاورزی صادراتی است و برای صادرات آن باید حتما قیمت روز آن را اطلاع داشته، زیرا نوسانات بالایی دارد.

مغز پسته فندقی در گروه مغز پسته های رسیده گلدار است و هرچه میزان مغز خرد در آن کمتر باشد، قیمت بالاتری می خورد و همچنین برای صادرات این محصول یاید مغز پسته خرد داخل آن بین 5 تا 15 درصد باشد، زیرا مشتریان خارجی بالاتر از این مقدار را قبول ندارند.

درباره مغز پسته فندقی قیمت روز مطرح است، زیرا در مورد خود پسته همین موضوع صادق می باشد، زیرا نوسانات محصولات کشاورزی که اکثرا آنها صادر می شوند و قرارداد های خارجی بر اساس ارز های خارجی است، نوسانت نرخ ارز نیز در قیمت نهایی آنها موثر است، پس علاوه بر عرضه و تقاضا نرخ ارز نیز در موردقیمت نهایی پسته که یک محصول کشاورزی صادراتی است اثر می گذارد.

مغز پسته فندقی

 

مغز پسته فندقی گلدار درجه یک

بهترین مغز پسته فندقی درجه یک و گلدار در استان کرمان تولید می شود، به خصوص محصولات شهر زرند که بسیار سبز و همچنین گل قرمز رنگی دارند و شهرت جهانی پیدا کرده اند.

پسته فندقی ایرانی و محصول مغز پسته ایران به اکثر نقاط ارسال می شود، اما مهمترین کشور های دریافت کننده این محصول می توان به هند، چین، امارات، ترکیه و اروپا اشاره نمود.

شرکت های بازارگانی پسته دراستان کرمان تولید انواع مغز پسته را دارند، زیرا محصول مغز پسته یک مرحله روند تولیدی دارد و تعداد محدودی از این شرکت ها این روند تولیدی را مستقیم دارند.

مغز پسته فندقی را با بسته بندی کارتن و کیسه گونی حمل می کنند و برای بحث صادرات از کارتن وکیوم و در بازار داخل معمولا به صوت کیسه گونی حمل می شوند.

دلیل اینکه در بحث صادرات از ویکوم استفاده می شود، به این خاطر است که عوامل محیطی بر روی کیفیت مغز اثر نکند.

منبع: بازار انواع مغز پسته

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryspistachio@gmail.com