شرکت ماهان مهر داریس
خانه / پسته فندقی کرمان / پخش عمده پسته فندقی کرمان

پخش عمده پسته فندقی کرمان

پخش عمده پسته فندقی در کرمان توسط شرکت های بازرگانی و صادر کننده انجام می گیرد و همچنین انواع درشت این رقم هم به منظور استفاده در آجیل نیز عرصه می شود.

پخش عمده پسته کرمان یا به منظور صادرات است و یا تولید آجیل داخل در مقیاس اکثرا پسته های ایران به منظور صادرات پخش می شوند و پسته فندقی که رده اول را در تولید پسته در ایران و کرمان دارد، بیشترین میزان پخش را به خود اخصاص داده است.

پخش عمده پسته فندقی برای صادرات می تواند به یکدست بودن پسته کمک کند و همچنین این قابلیت را دارد، که آن را با بهترین نرخ به دست مشتری نیز رسانید.

بهترین را برای بدست آوردن قیمت امروز پسته فندقی این است، که به بازار کرمان مراجعه کرد، زیرا این استان بزرگترین تولید کننده و پخش کننده پسته فندقی به صورت عمده در دنیا و ایران می باشد.

پخش عمده پسته فندقی صادراتی

پسته فندقی بیش از 90 درصد آن صادراتی است، تا آجیلی و بر همین اساس پخش عمده پسته صادراتی به این رقم مربوط می شوذ و می توان از بازار های مهم این پسته به بازار چین و اروپا اشاره نمود.

نمونه پسته آب خندان فندقی نیز در امر صادرات به میزان بالایی انجام می گیرد، به خصوص میکس خندان و آب خندان فندقی که به دلیل اینکه قیمت پایین تری به خود می گیرد، خریداران زیادی را جذب می نماید.

 

صادرات پسته فندقی ایران

صادرات پسته فندقی ایران اکثرا به کشور چین است و چین را می توان مهمترین مشتری پسته فندقی ایران دانست.

همچنین بعد از صادرات پسته فندقی به چین، اتحادیه اروپا بیشترین میزان پسته فندقی را نیز سفارش می دهد.

مغز پسته این رقم به دلیل قیمت مناسبی که دارد ،به این کشور ها ارسال می شود.

البته باید این نکته را متذکر شد که پسته و مغز پسته فندقی که قرار است به اروپا و به خصوص اتحادیه صادر گردد، باید حتما افلاتوکسین مجاز باشد.

مرکز خرید عمده پسته

مرکز خرید عمده پسته در ایران استان کرمان است  بعد از آن استان های سمنان و تهران در رتبه های بعدی قرار می گیرند.
به محلی مرکز خرید گفته می شود که بتوا تمام نیاز های مربوطه در آن مرتفه شود یعنی وقتی کسی به مرکز خرید پسته مراجعه می کند باید بتواند تمامی فرآورده های مهم پسته را در صورت نیارش خریدرای نماید.

در استان کرمان تمامی ارقام تجاری مانند:

  • انواع پسته
  • انواع مغز پسته
  • انواع پسته آب خندان و دهان بسته
  • خلال پسته
  • پسته بسته بندی

با تنوع کیفیت بالا یافت می شود که هرکدام ار اینها بازار های مخصوص به خود را دارند.
عمده پسته ایران در گمرکات استان کرمان به دیگر مناطق دنیا ارسال می شود و بزرگترین مقصد پسته ایران را هم میتون کشور جین و منطقه هنگ کنگ آن کشور دانست.

فروش پسته فندقی کرمان

استان کرمان بزرگترین تولید کننده پسته در ایران است.

اکثر شهر های شمالی این استان مانند رفسنجان، سیرجان، زرند، کرمان و انار زمین های خود را به کاشت پسته اختصاص داده اند و مهمترین و اصلی ترین رقم پسته ای که برداشت می کنند هم رقم فندقی است.

پسته فندقی از نظر شکل و سایز در گروه پسته های ریز و گرد است.

و قیمتی به مراتب پایین تر از دیگر پسته ها دارد.

اولین گزینه برای صادرات می باشد و عمده فروش صادراتی این پسته به مناطق آسیایی شرقی و اروپا ارسال می گردد.
البته نوع های درشت این پسته برای فروش داخل هم انتخاب مناسبی است با توجه به نرخ پایین تری که به نسبت دارد.

عمده خریدار پسته فندقی

عمده خریدار پسته فندقی در بازار های بین الملل ذکر شد اما علاوه برای این مناطق کشور های نظیر، روسیه، امارات، شمال آفریقا و افغانستان این پسته خریداری می کنند.
نوع آبخندان پسته فندقی هم همانند نوع طبیعی خندانش باتوجه به قیمتی که دارد در صادرات نقش بزرگی را اسفا می کند بویژه میکس خندان و آب خندان این پسته که کیفیت مناسبی را هم بخود می گیرد.

در بازار داخل فروشگاه های مواد غذایی خرد و کوچک در شهرهای متوسط همگی چون به دنبال یک پسته قیمت مناسب هستند اولین انتخابشون پسته فندقی است بخصوص آنهایی که علاقه ای به نوع آبخندان ندارند.
پسته آبخندان در هر صورت به عنوان یک محصول درجه دو محسوب می شود و خیلی ار مشتریان علاقه ی چندان به خرید این نمونه از خود نشان نمی دهند.

کدام نوع پسته در تهران فروش بالایی دارد؟

در بازار داخل قطعا عمده فروش پسته برای تهران است و تمامی فعالین حوزه پسته نیم نگاهی هم به بازار داخل و به خصوص بازار تهران دارند.
تهران را باید به دو قسمت عمده تقسیم کرد که قسمت لوکس و عیان نشین آنها به دنبال خرید پسته درجه یکی همپون اکبری و کله قوچی دستچین هستند و قسمت متوسط و روبه پایین آن هم عموما پسته های متوسطی مانند فندقی خریدرای می کنند.

البته نکته مهم اینجاست خود بازار تهران هم به عنوان یک بازار مهم در زمنیه صادرات نیز عمل می کند و خیلی از تجار به نام پسته ایران دفاتر و مرکزیت خود را در این شهر حفظ نموده اند در تیجه حجم بالایی از پسته از گمرکات استان تهران ارسال می شود.

بازار بزرگ پسته در تهران

بازار بزرگ پسته در تهران ویژگی های سفارشی آن گفته شد اما آیا وقعا بازار بزرگ تهران محلی برای عرضه انواع پسته با قیمت مناسب است یا خیر؟
جواب سوال بالا را بدین صورت باید داد هرچند حجم بزرگی از پسته استان پست خیز ایران مانند کرمان در بازار بزرگ تهران عرضه می شود اما به خصوص در ایام 6 ماه دوم سال قیمت پسته در استان کرمان تا حدودی از بازار تهران پایین تر بوده و محل مناسبی برای خرید نیست.

در حالت کلی بازار برگ تهران را میتوان به عنوان یک مرجع مهم در زمینه پسته قلمداد نمود.

محوریت خرید عمده پسته صادراتی

محوریت اصلی و عمده خرید پسته صادراتی را می توان نوع فندقی دانست که عموم بخش صادرات به این رقم اختصاص دارد.
بازه انسی این پسته معمولا برای بخش صادرات از 28 شروع و به 36 ختم می شود اما شده گاهی در سال های که پسته از نظر سایز ریز شده اند انس آن به 40 نیز رسیده است.

در هر صورت پسته فندقی ستون اصلی صادرات پسته ایران است و بعد از آن ارقام احمد آقایی و کله قوچی در رده های بعدی قرار می گیرند.
رو های حمل پسته از سمت ایران عموا به صورت دریایی و کشتی است زیرا قیمت پسته به خودی خود بالا بوده و ارزان ترین روش حمل و نقل نیز روش دریایی می باشد.

قیمت پسته فندقی کرمان در بازار امروز

قیمت پسته فندقی در بازار امروز استان کرمان به نسبت سال گدشته ثباتی نسبی پیدا کرده است به خصوص در ماه های ابتدای سال 97 که قیمت پسته شدیدا دپار نوسان و افزایش بود که خیل عظیمی از تجار و مصرف کنندگان را در حیرت فرو برد.
اما در سال 98 با توجه به افزایش تولید و ارامش نسبی در بازار ارز کشور قیمت پسته هم دچار آرامش گردد، اما باز خیلی چون نگران افزایش قیمت هستند و در نتیجه به دنبال قیمت روز و امروز پسته نیز می گردند.
بهترین مکان و روش برای بدست آوردن قیمت روزانه پسته رجوع به مراکز مهم عرضه پسته یعنی استان کرمان و یا روش های اینترنتی و ارتباط با شرکت های معتبر پسته از چگونگی قیمت و تحولات پسته اطلاع کسب نمود.

آموزش خرید و فروش پسته

خرید و فروش پسته بصورت درس و کتاب و دانشگاه نیست، عمده آن بر اساس تجربه های چندین و چند ساله بدست می آید.

برای اینکه اطلاعات اولیه را در مورد پسته بدست آورید بهتر است، که با شرکت های در ارتباط باشین که مشاوره فروش نیز بدهند زیرا این مشاوره فروش می تواند تا حدودی اطلاعات خرید و فروش پسته را به متقاضیان دهند.

باز نکته بالا از اهمیت بالایی برخوردار است و که تجربه در بازار خرید و فروش پسته حرف اول و آخر را می زند و بهتر است کسانیی که تجربه کاری لازم را ندارند بدون مشاوره در این زمنیه اقدام نکنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryspistachio@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پسته فندقی در رفسنجان

خریدار معتبر انواع پسته فندقی کرمان انس 32

خریدار معتبر انواع پسته فندقی درجه یک کرمان انس 32 برای صادرات به کشور های …