شرکت ماهان مهر داریس
خانه / پسته فندقی کرمان / نرخ پسته فندقی عمده کرمان

نرخ پسته فندقی عمده کرمان

نرخ پسته فندقی کرمان به صورت عمده برای ارسال به خارج از کشور به خصوص کشور چین بهتر است در چه رنجی باشد و همچنین ویژگی ها آن چگونه باشد بهتر است؟

پسته فندقی یک پسته کاملا صادراتی است و اکثرا آن هم به منظور ارسال به خارج از کشور از آن بهره می برند اما آنچه حائز اهمیت است این باید باشد که نرخ پسته فندقی در چه رنجی باشد بازار های صادراتی را از دست نمی دهند؟

بهترین رنج نرخ پسته فندقی به صورت عمده این است که بتواند با نرخ پسته امریکا برابری کند چون امریکا تمام توان خود را بدست گرفته که بازار های صادراتی پسته ایران را به طور کامل از آن خود کند و پسته ایران چاره ای به جزء رقابت نرخی با پسته امریکا ندارد.

بازار چین از بزرگترین سفارش دهندگان پسته در دنیاست و عمده تولیدات کشور ایران به منظور ارسال به این بازار عرضه می شود و رعالیت نرخ جهانی پسته به منظور حفط این بازار ارزشمند در اولویت قرار دارد.

 

نرخ روز فروش پسته فندقی

نرخ پسته فندقی در روز تعیین و تکلیف می شود زیرا همان طور که گفته شد باید با نرخ پسته امربکا رقابت کند و علاوه برا این چون نرخ پسته امریکا بر پایه دلار بسته می شود در نتیجه نرخ و نوسان نرخ دلار هم بر آن تاثیر مستقیم می گذارد و همچنثین در نرخ فروش پسته فندقی، عرضه و تقاضای بازار هم در آن اثر گذار است.

برای اطلاع و نحوه نوسانات نرخ روز پسته بهترین راه و روش این است که به بازرگانی های معتبر در بازار استان کرمان مراجعه کرد زیرا قیمت پسته در بازار این استان معمولا تعیین و تکلیف می شود.

برای تهیه عمده پسته فندقی بهترین زمان اوخر ماه مهر است، که این پسته بوفور در بازار یافت می شود و هم نرخ ارزان تری دارد.

منبع: شرکت داریس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryspistachio@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پسته فندقی صادراتی

گزارش فروش عمده پسته فندقی صادراتی کرمان

فروش عمده پسته فندقی صادراتی کرمان با بسته بندی فله و ارسال آن به سراسر …