شرکت ماهان مهر داریس
خانه / پسته فندقی شور / پسته فندقی شور با قیمت جدید

پسته فندقی شور با قیمت جدید

پسته فندقی شور مخصوصا برای صادرات از آن استفاده می کنند و با توجه به نوساناتی که در انتهاس سال 96 و ابتدای سال 97 این محصول با قیمت جدید تولید و عرضه می شود.

پسته فندقی شور درصد پایینی از آن در بازار داخل بفروش می رسد، اکثرا آنها در صادرات نقش دارند، مخصوصا شور زیر 1 درصد که برای اروپا مناسب تر و همچنین شور نمک دریایی برای کشور های سرد سیر مانند روسیه و آسیایی میانه و همچنین کانادا می باشد.

پسته در انتهای سال 96 با توجه به عرضه پایین پسته و همچنین روند صعودی نرخ دلار سبب شده که قیمت پسته روزانه بالا روند و این باعث شده که پسته فندقی خام در سال 97 با قیمت جدید و نرخ شور کردن هم به همین صورت اعلام و برای فروش آماده گردد.

قیمت پسته فندقی همچنین مبنای قیمت دیگر پسته ها نیز است و قیمت دیگر پسته بعد از تعیین و تکلیف قیمت پسته فندقی انس های 30-28 و 32-30 تعیین و برای فروش عرضه می شود.

 

پسته فندقی شور معمولی و شور دریایی

پسته فندقی شور شده توسط نمک های معمولی تصفیه شده و نمک های دریایی تولید و عرضه می شود و متناسب با کشور های درخواست کننده و همچنین آجیل فروشی ها آماده می گردد.

بعد از تولید پسته فندقی شور آنها را معمولا با بسته بندی کارتن و پلاستیک با بسته بندی های شیرینگ شده عرضه می گردد، اما نکته مهم این است که به قیمت پسته، درصدی بابت بسته بندی هم اضافه می گردد.

پسته فندقی درجه یک ایران در صادرات به کشور های نظیر چین، ویتنام، تایوان، ژاپن و کشور های اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد و روند شور کردن آن در کارخانه های شور پسته که انواع بسته بندی ها کوچک و بزرگ در آن انجام می شود، صورت می گیرد.

پسته فندقی شور

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryspistachio@gmail.com