شرکت ماهان مهر داریس
خانه / پسته فندقی خندان / خریدار پسته فندقی خندان

خریدار پسته فندقی خندان

خریدار پسته فندقی خندان بالغ بر 90 درصد در یک بخش خلاصه می شود، که آن هم بخش فرستادن به بازار های خارجی است و 10 درصد باقی ماند آنهم مربوط به مصرف آجیلی ها متوسط می باشد.

خریدار پسته فندقی در کشور همگی در گزینه اول، می خواهند، این رقم را صادر نمایند، زیرا این پسته بازار بزرگی در کشور های مانند چین و ویتنام دارد و دلیل آنهم نزدیکی نرخ این رقم به نرخ جهانی پسته و یا همان نرخ پسته آمریکاست.

کشور های که پسته فندقی را زیاد سفارش می دهند، شامل چین، ویتنام، امارات، ترکیه، آلمان، ایتالیا، فرانسه، روسیه، عراق و اردن هستند و خریدار اصلی این رقم بشمار می روند و برای خود این باعث شده که بازار هدف این پسته کاملا مشخص شده باشد.

تعدادی از خریدار پسته فندقی صادراتی آن را به صورت طبیعی خندان می خواهند و هستند مشتریانی که فقط قیمت برای آنها اهمیت دارد و به دنبال خرید ارزان قیمت هستند، آنها معمولا خریدار پسته فندقی آب خندان می باشند، که پسته ای درجه دوم بحساب می آید.

 

خریدار پسته فندقی آجیلی

همان طور که گفته شد بالغ بر 90 درصد خریدار پسته فندقی در بخش صادرات است، اما در بازار داخل به خصوص آجیل فروشی های متوسط چون به دنبال پسته طبیعی خندان و ارزان قیمت هستند، نمونه پسته فندقی خندان و پسته احمد آقایی را سفارش می دهند.

پسته فندقی آجیلی بهتر است که انس زیر 30 دانه باشد، تا از نظر سایز خیلی هم زیر نباشد و همچنین می توان این پسته را با طعم های مختلف در بازار پسته ایران پخش نمود.

بهترین طعمی که برای پسته فندقی مناسب است، شور معمولی و شور آبلیمویی، که اولین بیشتر برای بازار خارج که هیچ ماده به غیر از نمک به آن اضافه نمی شود مناستر است و دومین بیشتر بازار داخل مصرف دارد.

خریدار پسته فندقی خندان

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryspistachio@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات پسته خندان فندقی کرمان به چین

صادرات پسته خندان فندقی به چه روش های به چین در جریان است و چرا …